Kültéri interaktív reklám!
2008 február 1.
München, 2008. február 1. - A friendlyway, mint kültéri digitális hirdetőfelület szolgáltató, bemutatja a friendlyway arcticot, az első, kültéri használatra való interaktív hirdetési rendszert. A rendszer napfényálló képernyővel és beépített klímaszabályozóval rendelkezik, amely automatikusan hűti, melegíti, vagy párátlanítja a kintről beszívott levegőt. Ennek köszönhetően, gyakorlatilag a Föld bármely pontján használható.
Az érintésérzékeny üvegképernyő lehetővé teszi, hogy a leendő vásárlók az ujjuk hozzáérintésével navigáljanak a menüben, hogy többet megtudhassanak egy-egy reklámozott termékről, sőt, akár közvetlenül meg is rendelhetik azt. A Bluetooth jeladó lehetővé teszi az információ továbbítását a digitális hirdetőről mobil készülékekre. A rendszerek, a rázkódásálló acélnak, golyóálló üvegnek és betonaljzatnak köszönhetően, hatékony védelemmel rendelkeznek rongálás ellen.
Az interaktív digitális hirdetőfelület (digital signage) jelentős technológiai trenddé nőtte ki magát, és ennek köszönhetően, az utóbbi években olyannyira elérhetővé vált, hogy a mindennapi gyakorlatban alternatívája lehet a hagyományos hirdető rendszereknek. A digitális hirdetés azzal az előnnyel is együtt jár, hogy rendkívül rugalmasan lehet frissíteni, szinte költségmentesen. Sok éves időszakok teljes költségét összehasonlítva, gyakori frissítés esetén, a digitális hirdető rendszerek valójában olcsóbbak, mint a hagyományosak.
A digitális hirdetőkioszkok elhelyezhetők városi közterületeken, ahol emberek buszra, vonatra, repülőre várnak, de ugyanúgy bevásárlóközpontokban is. Jelenleg megtalálhatók öt német városban, valamint egyéb országokban is, számos helyen. A rendszerek, interaktív kialakításuknak köszönhetően, alkalmasak városi és idegenforgalmi promóciós kampányokhoz is, vagy például, útvonalajánló rendszerekhez, bevásárlóközpontokban. A friendlyway számos felhasználási területre kínál egyedileg kialakított tartalmat.
Az idei STB egyik szenzációja az új és elegáns "friendlyway admire" dizájnkioszkja. A megoldás tökéletesen megfelel szállodák, valamint rendezvény- és konferenciaközpontok recepciós pultjainál való használatra. A rendszer érintőképernyővel felszerelt, és ízléses külső házába nagyteljesítményű processzor van beépítve. A behatolás ellen levédhető ház számos lehetőséggel bővíthető, mint például bármilyen kártyaolvasóval. Ennek köszönhetően a rendszer használható a vállalat beléptetőrendszereként vagy a szálloda bejelentkezési pultjaként is, így időmegtakarítást is elérhetünk vele.
"A digitális reklámfelület jelentősen csökkenti a frissítési költségeket. Mivel a hirdetési tartalom a digitális hirdetés esetében gyorsabban változtatható, a hirdetésből származó bevétel jelentősen megnő. Az elkövetkező 10 év alatt a hagyományos hirdetési felületeket szinte teljesen fel fogják váltani a digitális kijelzők" állítja Anton Michalok, a friendlyway AG nemzetközi kereskedelmi értékesítési alelnöke.